ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی چیست؟

ساندویچ پانل سقفی یکی از انواع ساندویچ پانل ها است که از ۳ لایه در طرح ها و مدل های مختلف ساخته می شود. برای سفارش ساندویچ پانل سقفی از شرکت صنعت پانل به فشردگی فوم عایق، ضخامت ورق رویه،رنگ ورق، ضخامت ورق زیره و جنس ورق های رویه و زیره دقت کنید و ساندویچ پانل سقفی در ضخامت های 2-3-4-5-6-7-8-10-12-15سانت و عرض یک متر و طول آن به دلخواه مشتری عرضه می گردد.
به عبارت دیگر
ساندویچ پانل سقفی یک ساختار لایه‌ای به شکل کامپوزیت است که از یک یا دو لایه ورق سخت در دو طرف و یک لایه عایق میانی تشکیل شده است که در کارخانه بصورت متراکم تولید می‌شود. کاربرد این پانل‌ها برای پوشش ساختمان‌ها است و از آن به عنوان یک سقف بسیار قوی و مقاوم استفاده می کنند. خوب است بدانید، ساندویچ پانل سقفی یک سازه مدرن است و این پانل ها از لایه های فلزی و چوبی به همراه عایق حرارتی تشکیل شده اند. ساندویچ پانل سقفی به دلیل مزیت هایی چون سبک بودن، نصب آسان، عایق حرارتی و صوتی، مقاومت در برابر رطوبت و آتش‌سوزی، طول عمر بالا و قابلیت بازیافت به‌عنوان یک راه‌حل عالی و خوب برای پوشش سقف‌ بسیاری از ساختمان‌های مختلف مطرح است.

ساندویچ پانل سقفی شرکت صنعت پانل

ساندویچ پانل‌های سقفی به دو روش نیمه اتومات غیر پیوسته (دیس کانتینیوس) و یا تمام اتومات پیوسته (کانتینیوس) تولید می گردند. ساندویچ پانل سقفی یک سازه پیش ساخته است که جهت پوشش سقف انواع سازه صنعتی، ساختمانی، مسکونی و غیره طراحی و تولید شده است. ساندویچ پانل سقفی در ساخت سقفی انواع سوله، کانکس، سازه‌های پیش ساخته، سردخانه، اتاق حمل بار و… مورداستفاده قرار می‌گیرد. پانل‌های سقفی وزن کمی داشته و همین باعث جابه‌جایی آسان آن‌ها می‌شود.

دلایل استفاده از ساندویچ پانل چیست؟

دلایل استفاده از ساندویچ پانل سقفی عواملی چون نور خورشید، رطوبت هوا، صدا و صوت، باران و برف، سازه‌های صنعتی، تجاری، کشاورزی و کارخانجات می باشد. دلایل مهم دیگر برای انتخاب ساندویچ پانل سقفی عبارتند از: تنوع در رنگ ها پانل های سقفی از لحاظ تنوع در رنگ ها گزینه های خوبی هستند و انتخاب آنها با توجه به میزان تنوع پذیری در رنگ، جذابیتشان را دوچندان می کند. مقاومت و طول عمر بالا دو گزینه مقاومت و طول عمر بالای ساندویچ پانل سقفی موجب شده است تا مصرف کنندگان اینگونه پانل ها را بیشتر ترجیح دهند. قیمت و اقتصادی بودن ساندویچ پانل سقفی از نظر قیمت، در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی دیگر مقرون به صرفه‌تر است و از هزینه‌های اضافی برای پروژه ها جلوگیری می کند. قابلیت شستشوپذیری پانل های سقفی، قابلیت شستشو دارند و همین امر موجب استفاده آسان و بهداشتی آنها در اتاق ها می شود. سازگار بودن با شرایط آب و هوا ساندویچ پانل سقفی با انواع مختلف شرایط آب و هوایی سازگاری دارد و در محیط های گوناگون میتوان از آن استفاده نمود.


مزایای ساندویچ پانل سقفی

امروزه استفاده از این نوع ساندویچ پانل بسیار افزایش پیداکرده است. وجود مزیت‌های مختلف باعث شده تا مهندسان و مشتریان به این سازه علاقه‌مند شوند. در ادامه این قسمت مزایای ساندویچ پانل را شرح خواهیم داد.

خرید ساندویچ پانل سقفی با کیفیت

ابعاد ساندویچ پانل سقفی چقدر است؟

یکی از مهم ترین پارامترها برای انتخاب ابعاد ساندویچ پانل سقفی، ضخامت است به گونه ای که با زیاد شدن ضخامت، میزان مقاومت در برابر فشار، ضربه، حرارت و رطوبت نیز زیاد می شود. از دیگرعوامل تأثیرگذار در وزن و استحکام نهایی پانل‌ها، ضخامت، نوع فوم میانی و دانسیته است. ابعاد ساندویچ پانل سقفی، با توجه به نقشی که در پوشش سقف سازه‌ها ایفا می‌کند، ابعاد متفاوتی دارد. از جمله پارامترهای مهم و مؤثر در ابعاد و ضخامت ساندویچ پانل‌های سقفی شامل محدوده های زیر است: - عرض مفید پانل‌های سقفی 1 متر - طول برش پانل‌های سقفی 14 متر - ضخامت 2 الی ۱۰ سانتی‌متر.

انواع ساندویچ پانل سقفی

نصب ساندویچ پانل سقفی

برای نصب ساندویچ پانل سقفی و انجام زیرسازی ، چیزی که مهم است؛ فاصله بین تکیه‌گاه‌های اصلی و ساختار اجرا شده روی سقف می باشد. پس از بررسی این نکته، پانل‌ها بر روی پرلین‌های سقف قرار می‌گیرند و به ازای هر متر مربع، یک پیچ سرمته گالوانیزه برای اتصال آن‌ها به کار می‌رود. برای جلوگیری از نفوذ آب در داخل ساختمان و آب‌بندی سقف، لازم است که ساندویچ پانل‌ها به صورت اورلپ قرار گیرند. نکات مهم دیگر در نصب ساندویچ پانل سقفی: در نصب پانل‌ها، مواردی نظیر عرض کل، محل نصب، ارتفاع پانل‌ها، و شدت وزش باد در منطقه نصب سازه حائز اهمیت است. حتماً از پیچ‌های واشردار مخصوص در نصب ساندویچ پانل‌های سقفی استفاده شود. قرار گرفتن مناسب اورلپ پانل‌ها بسیار حیاتی است. برای درزبندی بهتر بین دو ساندویچ پانل، از چسب سیلیکون و نوارهای چسب‌دار یک‌طرفه استفاده کنید. در ساخت استراکچر و زیرسازی پانل‌های سقفی، به نوع استراکچر سقف و فواصل بین تکیه‌گاه‌های اصلی توجه شود. استفاده از فلاشینگ‌ها و آبرو‌ها در محل مناسب جهت زیبایی و آب‌بندی پروژه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کاربرد ساندویچ پانل سقفی

شرکت تولید کننده ساندویج پانل سقفی در تهران

لیست قیمت ساندویچ پانل سقفی - رسمی - متراژ بالای 300متر (1402/04/21)

ردیف نام محصول ضخامت عرض جنس فوم جنس ورق قیمت – ریال
1 ساندویچ پانل سقفی 3cm 100 پلی یورتان گالوانیزه/آلوزینک 6,700,000
2 ساندویچ پانل سقفی 4cm 100 پلی یورتان گالوانیزه/آلوزینک 7,150,000
3 ساندویچ پانل سقفی 5cm 100 پلی یورتان گالوانیزه/آلوزینک 7,600,000
4 ساندویچ پانل سقفی ورق 040 دانسیته 040 2cm 100 پلی یورتان گالوانیزه/آلوزینک 4,200,000
تاثیر افزایش ضخامت ورق و دانسیته
افزایش ضخامت ورق 0.5
افزایش دانسیته 040
200,000
150,000

* توجه: جهت دریافت بروز ترین قیمت تماس بگیرید.

خرید ساندویچ پانل

صنعت پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل ارزان و با کیفیت در ایران می باشد؛ شما می توانید با کیفیت پانل ها را در ابعاد و رنگ بندی دلخواه از این کارخانه خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل و دریافت مشاوره برای خرید محصول مناسب، با شماره ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

ساندویچ پانل سقفی یک نوع مصالح ساختمانی است که در امروزه در موارد مختلفی کاربرد دارد و به عنوان یک جایگزین مطمئن و خوب در صنعت ساخت‌وساز به‌شمار می‌آید. با توجه به پیشرفت صنعت ساخت و ساز، استفاده از مصالح سنتی مانند آجر که به‌منظورعایق‌بندی ساختمان‌ها استفاده می شد، کاهش یافت و بجای آن از ساندویچ پانل سقفی استفاده نموده اند. ساندویچ پانل سقفی شامل ویژگی های بسیاری چون وزن کم و انعطاف پذیری بالا، به قیمت مناسب و... می‌تواند هزینه‌های مربوط به پروژه ها و یا ساخت و ساز را کاهش دهد. امیدواریم با مطالعه این مقاله، اطلاعات کافی را در خصوص این محصول به دست آورده باشید. در صورت وجود هر گونه سوال، می‌توانید با کارشناسان پانل صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت صنعت پانل