ساندویچ پانل یک رو ورق دیواری

ساندویچ پانل یک رو ورق دیواری:

در این ساندویچ پانل‌ها همان‌طور که از نامشان پیداست تنها در یک روی آن‌ها از ورق‌هایی چون آلومینیوم، گالوانیزه و آلوزینک استفاده شده است. در طرف دیگر ساندویچ پانل می‌توان به جای استفاده از ورق برای کاهش هزینه از فویل، کاغذ یا نایلون استفاده کرد.برای کاهش هزینه ‎های مربوط به خرید ساندویچ پانل ، می‌توان اقدام به خرید ساندویچ پانل یک رو ورق کنید. در ساندویچ پانل‌های یک رو ورق لایه‌ای که از جنس فلز است به سمت بیرون و لایه‌ای که از جنس کاغذ، نایلون یا فویل است به سمت داخل سازه قرار می‌گیرد.

با توجه به اینکه لایه بیرونی ساندویچ پانل‌ها بیشتر با عوامل محیطی در ارتباط است احتمال آسیب دیدن آن بیشتر است بنابراین باید نسبت به لایه زیره مقاومت بیشتری داشته باشد. به عنوان بزرگ‌ترین مزیت این ساندویچ پانل‌ها می‌توان به قیمت اقتصادی‌تر آن‌ها نسبت به ساندویچ پانل‌های دو رو ورق اشاره کرد.

کاغذ مخصوص ساندویچ پانل‌های روکش کاغذی از چوب جنگلی درست می‌شوند. این نوع کاغذ معروف به کاغذ کرافت است که بسیار محکم و مقاوم می‌باشد. این نوع کاغذ معمولا در صنایع بسته بندی، کارتون سازی و مقواهای چند لایه و پاکت‌های مستحکم نیز کاربرد دارد. دارای ضخامت ۳،۴،۵،۶ سانتی متر می باشد.

قبل از تکمیل ساندویچ پانل یکرو کاغذ کرافت، نوارهای آب‌بندی PES را وصل کنید. این نوارها قرار است در مکان‌هایی که با پوشش داخلی ساندویچ پانل در تماس است، به سازه متصل شود. لازم به ذکر است که استفاده از مهروموم به طور موثر از آسیب مکانیکی پوشش جلوگیری می‌کند.

جنس لایه رویه ورق این ساندویچ پانل‌های یک رو ورق به درخواست و سفارش مشتری ممکن است گالوانیزه پیش رنگ شده، آلومینیوم پیش رنگ شده، آلوزینک پیش رنگ شده یا استنلس استیل مات یا براق باشد.

شرکت صنعت پانل