ساندویچ پانل دو طرف صاف دیواری

ساندویچ پانل دو طرف صاف دیواری:

ساندویچ پنل‌های اتاق تمیز متشکل از دو لایه ورق با نمای صاف و یک فوم عایق میانی می‌باشد. این نوع پانل‌ها به‌منظور جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، به‌صورت پنل دو رو صاف و یا یک رو صاف یک رو شیاردار تولید می‌شوند. جنس فوم عایق این پانل‌های ساندویچی پلی ‌یورتان و یا پلی استایرن می‌باشد؛ اما به دلیل عایق بودن و مقاومت بالای این مصالح ساختمانی، اغلب از فوم عایق پلی‌یورتان استفاده می‌شود

پانل‌های اتاق تمیز در برابر خوردگی، پوسیدگی، زنگ‌زدگی و رشد باکتری و میکروب از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد عایق‌هایی که برای تولید پانل‌های کلین روم استفاده می‌شوند دارای خاصیت کندسوز و یا نسوز می‌باشند.

این نوع پانل‌ها از وزن کمی برخوردار هستند و درعین‌حال در برابر مواد شیمایی بسیار مقاوم می‌باشند. به دلیل خاصیت عایق بودن و مقاومت بالای پانل‌های دو رو صاف در برابر تغییر دما، بهترین گزینه برای پوشش‌دهی سقف و دیوارهای اتاق تمیز محسوب می‌شود.

ساندویچ پانل‌ دورو صاف کاربرد زیادی در ساخت اتاق تمیز دارند. اما کاربرد آنها به این مورد محدود نمی‌شود. استفاده از پانل‌های صاف به خصوص در صنعت داروسازی و آزمایشگاه که نیاز به ساخت اتاق‌های ایزوله وجود دارد، بسیار متداول است. همچنین بد نیست بدانید که صنایع ساخت قطعات الکترونیکی نیاز به محیطی ایزوله دارند. از این رو این پانل ها در این صنعت کاربرد فراوانی دارد.

کاربرد ساندویچ پانل دو طرف صاف دیواری​

به طور کلی کاربرد های متداول ساندویچ‌ پانل دورو صاف به قرار زیر است

شرکت صنعت پانل